סיפורה של אופטיקה בליסימה 

 

דוד לזר בעלים ומייסד החברה, החל דרכו בענף האופטיקה בשנת 1982 כאיש מכירות של מוצרי אופטיקה, דיי מהר הבין שלעבוד בחברה ממוסגרות זה לא בשבילו ופתח עסק עצמאי לשיווק מוצרי אופטיקה בזכות עצמו לחנויות האופטיקה בארץ.

בשנת 1984 נרשם ללימודי האופטומטריה וסיים לימודיו בשנת 1987.

בשנת  1985 פתח את המשרד הראשון שלו בחולון ומשם ביצע את היבוא הראשון שלו מאיטליה והחל לשווק את מוצריו לכלל חנויות האופטיקה בארץ.

דוד לזר התמחה בשיווק והפצה של תמיסות לעדשות מגע לכל חנויות האופטיקה בארץ, סופר פארם, בתי מרקחת וסיטונאים למיניהם ששיווקו אותם לחנויות נוספות שבכולם עבדו עם המחירונים שלו.

יבוא מוצרי האופטיקה הלך והתרחב ודוד החל לייבא ממדינות נוספות כמו צרפת, גרמניה,ספרד ועוד מדינות והחל להעסיק 4 אנשים מכירות שמכרו את מוצריו.

בהמשך עבר לייבוא מהונג קונג וסין ושיווק את מוצריו גם לרשתות שקמו והלכו והתרחבו.

בשנת 91 חווה דוד נפילה עסקית כבדה וכואבת מאוד, כאשר אדם שהיה בשותפות איתו במיזם של דוכנים בקניונים בארץ, הסתבך וברח מהארץ והשאיר את דוד להתמודד לבד מול חובות כספיים, תביעות מנושים, הסתבכות בשוק אפור ובעיות רבות אחרות.

דוד החליט שרק הוא יכול להרים את עצמו מהמצב שאליו נקלע ובזכות כישוריו , עמידתו הכנה מול נושיו ויכולתו הבלתי מתפשרת, שילם את חובותיו במשך כעשר שנים עם הלוואות גדולות מכל גורם שיכול היה לתת כסף , תוך כדי שמירה על העסק וניסיונות לקדמו שהיו קשות ביותר, הלקוחות והספקים נתנו בדוד אמון שעזר לו להמשיך ולהחזיר בחזרה.

כשראה דוד כי המסה העיקרית של הכוח עובר לרשתות האופטיקה, גמלה בו ההחלטה להקדים תרופה למכה ולפתוח רשת קטנה, מקצועית , איכותית ומשפחתית כדי לתת שרות שלא ניתן לקבל במקומות אחרים ופתח לראשונה בשנת 2002 את סניף הדגל הראשון של אופטיקה בליסימה במתחם חונים קונים בראשון לציון, שנתיים מאוחר יותר פתח את סניף קניון בת ים ושנה מאוחר יותר את סניף הבוטיק בת'א בקרליבך 39.

לפני כ 4 שנים רכש את סניף נתניה וכרגע הרשת מונה ארבעה סניפים וללא כוונה להתרחב.

היה ניסיון להתרחב עם זכיינים, אך כשל בגין נושא שרות, מקצועיות.

במהלך השנים נולדו לדוד ועדנה אשתו שלושה בנים, אדיר-אורן-אביב.

אדיר הבכור בן 32 החל לעבוד בעסק כבר שהיה בתיכון והשתלב היטב בעבודה והיום משמש כמנהל בחברה עם סמכויות נרחבות ואף הועברו לו מניות בחברה

אורן הבן האמצעי, בן 27 אחראי על נושא הלוגיסטיקה ותפעול בשעות הבוקר עד הצהריים ואחר הצהריים מאמן קבוצות כדורגל (אהבתו הגדולה) בביתר ת'א\רמלה.

אביב הבן הקטן, בן 24+ עבד בחברה לאחר שירותו הצבאי, יצא לחו'ל וחזר ב 2016 כדי לעסוק בנושא שיווק ושת'פ עם מוסדות וארגונים ואף מסייע לאדיר בנושא המיחשוב בחברה

בלהה לזר יעקובי אחותו של דוד , עובדת בחברה מעל 10 שנים ומנהלת בהצלחה מרובה את סניף הבוטיק בת'א.

החיבור של דוד לבניו הוביל באופן טבעי את כניסתו של אדיר לחברה ואף החל לבצע מהלכים מראייתו של הדור הצעיר ובכך הוביל מהלך מתוחכם למחשוב ושליטה של החברה והסניפים.

אורן הבן האמצעי התחבר פחות לעבודה בחברה וביצע מספר עבודות מסעדנות ויחצנות מועדונים ומסיבות עד שהחליט לעשות שינוי ולעבוד במה שאהוב עליו "כדורגל". עבר לימודים כמדריך קבוצות מטעם ההתאחדות והחל להיכנס לעבוד בחברה במשולב.

אביב\ הבן הקטן, חווה התאקלמות קשה לכניסה לעבודה סדירה לאחר שובו מטיול ארוך בארה'ב, אך לאחר תקופת מה, החל לקבל את מקומו בחברה והפך לגורם משמעותי בחברה.

מאחר והבנים בקשר עם האבא במשך כל יום העבודה, יוצא שנושא העבודה כמעט ואינו מגיע הביתה למעט מקרים מיוחדים שהתרחשו במשך היום, בארוחות משפחתיות עולות מידי מעם שיחות עבודה בתחום, אך לא שיחות מעיקות על הסובבים, אלא יותר משתפות.

דוד שהינו בוגר בית הספר גומא לאימון אישי עסקי,חבר בלשכת המאמנים, עוסק ומשלב אימונים במהלך השבוע במינון נמוך, אך עם זיקה תמידית לתחום שהוא כל כך אוהב, העצמה והובלה קדימה.

כבר שנה שדוד עסוק בכתיבת ספר על שלמות והשלים כבר 42 פרקים, הספר עוסק על הדרך שלנו להגיע לשלמות עצמית (כן, קיים דבר כזה) ומדריך איך להגיע לכך מתוך ניסיונו הרב בחיים.

המוטו של דוד ביחס לבניו הוא תמיד להקשיב ולעולם לא לומר לא, כשיש שיח ואין הסכמות, בוחרים ובוחנים שוב את הדברים והרעיונות ומחליטים לנסות מה שמקובל ומוסכם על הרוב, דוד מעביר לבניו סמכויות רחבות תוך כדי עין פקוחה ולומד לוותר על שליטה אבסלוטית שלו ותוך כדי אמון בבניו.

לפחות פעם בשבוע עושים ישיבת הנהלה שבה בוחנים את שהיה ומהלכים חדשים, האב מנהל את הישיבה עם נושאים שנבחרו, כל בן מגיע עם הנתונים שלו ודנים ומסכמים דרכי פעולה להמשך.

אין ויכוחים בין הבנים ובין הבנים לאבא, הטיפ שלי הוא: פתיחות, הקשבה, איפשור לכל אחד להביע דעתו, הזדמנויות שוות לכולם, כישלון מהווה ניסיון וידע טוב יותר לבאות, כל מה שקורה ומשתנה, לדעת למנף.

אופטיקה בליסימה מובילה בגאווה, תפיסה שונה לחלוטין ממה שרבים נוהגים לפעול, בבליסימה נותנים דגש על שביעות רצון של הלקוח מרמת המקצועיות, השרות המשפחתי, האכפתיות, מענה לכל שאלה, בנוסף למבחר העצום של מסגרות ראיה ומשקפי השמש שהחברה מייבאת ולצורך כך נבחרו בקפידה כל העובדים ברשת.

אחת לתקופה מבצעים התכנסות חוויתי של כל עובדי החברה לגיבושון ובכל מפגש עולה המוטו שדוד דוגל בו והוא:

מקצועיות-לקוח חייב לראות הטוב ביותר שיכול

שרות- לחבק ולתת הרגשה ללקוח שאנו פה למענו

מענה אנושי- לכל שאלה, בקשה ובעיה.

מוצר ומחיר- חייבים כסף בקופה בסופו של יום כדי שנוכל לפתוח העסק מחר ולהמשיך לתת שרות טוב לאחרים.

לפני כשנתיים החליטו בחברה לעשות מתיחת פנים לסניפי החברה, חנות הדגל בראשלצ שופצה הוחלפה ללבן ובמרחב שלא חוסם ראייה של כל החנות והורחבה עד פי שלוש מגודלה ובשטח של 120מ'ר תמצאו אולם ענק של תצוגה, שני חדרי בדיקות, מעבדה לחיתוך עדשות ושרות במקום, תחנת צילום של משרד הרישוי.

סניף בת ים שופץ כשנה לאחר מכן והוחלפו כל הריהוט מצבע חום ללבן והנגישות למוצרים ולדלפקים המכירות נעשתה קלה יותר.

הסניף השלישי שעבר מתיחת פנים, זה סניף הבוטיק בת'א , הוסרו כל הקירות והמעמדים שהיו בחנות והיא נפתחה לכל גודלה כ 125מ'ר, קיר חיצוני הפך לויטרינה, הריהוט שונה לריהוט בצבע קרם וחם והקהל נהנה להגיע בנוסף ליחס המדהים של הצוות.

בימים אלו, עובר הסניף בנתניה גם הוא שיפוץ כללי בדומה לסניף בקניון בת ים, הסניף אמור להיפתח לקהל בראשון לנובמבר.

דוד מביט בגאווה בבייבי שלו שהקים במו ידיו, בכניסת הבנים לחברה מה שיוצר המשכיות, ביחסים ובשיתוף שיש לו עם הבנים שיוצרים אידיליה משפחתית מאושרת, שמקרינה על העובדים וכמובן על הלקוחות.

הרשת פועלת ודוגלת בשיתופי פעולה אסטרטגיים עם גופים ומוסדות שנותנים לה גב לאור פעילות בעבר.

אופטיקה בליסימה שומרת תמיד על קשר עין עם לקוחותיה.

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

 ;) שומרים על קשר עין 

תשארו בעניינים והרשמו לניוזלטר לדעת על המבצעים שלנו ולקבל הטבות לפני כולם 

רשימת סניפים

מוצרים

אודות

לישנסקי 9 מתחם חונים קונים

קניון בת ים קומה תחתונה

(קרליבך 39 (מול הסינימטק

שמואל הנציב 4

אופטיקה בליסימה שירות לקוחות- 1-700-707-276

עיצוב ושיווק ע"י

חתימהרקע חור.jpg

כל הזכויות שמורות לאופטיקה בליסימה